2011. szeptember 28., szerda

10 db szivacspuzzle, habtapi,habszivacs-állatos-új - Jelenlegi ára: 1 Ft

10 db-os állatos szivacspuzzle, új. kibontottam a fotó miatt. na és mert magamnak is vettem és még jó, hogy kibontottam, mert előfordulnak benne hibás darabok. ebben a 10 db-ban nincs hibás, inkább kibontottam és ne legyen benne hibás, mint bontatlan és 2-3 db hibás.
kérlek nézd meg másik szivacspuzzle aukciómat is , az 20 db-os gyümölcsös. csak nem akartam egybe tenni a két aukciót, mert lehet valakinek csak a gyümölcsös kell, másnak pedig lehet csak az állatos.
csak 11 nap az aukció
Simán semmiképpen nem postázok!!! Elsőbbségire sem tudok felelősséget vállalni csak az ajánlottra!!!
az aukció véget értével kérlek 3 napon belül te jelentkezz!!! Ha épp nem tudod átvenni nem gond, csak beszéljük meg , mikor. Köszönöm.
Személyes átvétel Blaha, őrs, nagyváradtér, határ út, soroksár, pesterzsébet. Kizárólag délelőtt !!!! Ezen kivül szinte bármikor lakcimen.
Jó licitálást!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-05 21:25
. 10 db szivacspuzzle, habtapi,habszivacs-állatos-új - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos