2011. július 21., csütörtök

H&M fekete-nagyvirágos L-es kismamaruha CSINOS - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Elegáns, de hétköznap is hordható fekete alapon bordó-pink nagy virágmintás H&M kismamaruha eladó! Egyetlen egyszer volt rajtam, új ára 10e ft volt.
Anyaga: 90% viszkóz, 10% elasztán. Nagyon puha, kellemes tapintású, elasztikus anyag.
Fazon: mell alatt kicsit behúzott, rövidujjú, térdközépig-térd alá érő.
Én 176 centi vagyok és viszonylag nagymellű, kismamaként 90E-F melltartókat hordtam (ezt viszonyításnak írom, hogy kábé milyen alkatra jó a ruha). A pocak tuti belefér : )
Nagyon-nagyon szép a ruha, szerintem minden alkalomra kiváló viselet. Akár alkalomra, akár hétköznapra, ha elegáns és kényelmes ruhát akarsz, akkor ez a tökéletes választás. Ne riasszon el a nagy virágminta, vidám, kicsit spanyolos hatású, nem tudtam lefotózni tökéletesen, de tényleg nagyon szép!



Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-24 16:33
. H&M fekete-nagyvirágos L-es kismamaruha CSINOS - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Fontos