2011. október 30., vasárnap

Legvagányabb bélelt kockás naci 110-116 - Jelenlegi ára: 1 450 Ft


Sajnos rá kellett jönnöm, hogy kisfiam kinőtte az egyik legvagányabb nadrágját... : (.
Tuti apró kockás, oldalzsebes, övbújtatós, mindennel el van látva, ami egy igazi fiús nacihoz szükséges : )
Vékony pamuttal bélelt, állítható derekú.
5 éves méret, de nagyobb, én 116-osra ajánlom. (mértem)
Használt, jó állapotú, nincs kikopva sem a színe sem a térde, viszont mindkét szárán alul lejárt kicsit, ezt fotóztam is.
Már én is így vettem, minket nem zavart, de a leíráshoz hozzátartozik.
Egy kisfiút még tuti kiszolgál : )
Ha megnyertél egy aukciót, kérlek 1-2 napon belül jelentkezz, és szeretném, ha két hét
alatt rendeződne az adás-vétel!
Aukciót első körben nem szeretnék lezárni, ahol nincs fix ár, oda szándékosan nem írtam!
Köszi, hogy benéztél hozzám, kérlek ha van időd, lesd meg a többi aukciómat is : )
Margó



Jelenlegi ára: 1 450 Ft

Az aukció vége: 2011-11-06 16:41
. Legvagányabb bélelt kockás naci 110-116 - Jelenlegi ára: 1 450 Ft

Fontos