2011. július 13., szerda

Nike bőr sportcipő 26-27 - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Teszveszen vettem 3500Ft + postáért. Engem nagyon becsapott az eladó, mert nem tüntette fel a hibáit, pedig ahhoz képest, hogy újszerűnek árulta, több is volt. Tulajdonképpen egyben van a cipő, de esztétikai sérülések már akkor is voltak rajta, csak nem közelről fotózta, így nem volt látható. A fehér résznél 1-2 helyen van kopás a bőr részen, hajszálrepedés. Én ezt lefestettem fehérrel, így nem észrevehető. Mindkét cipő orrát meg kellett ragasztatnom cipésszel, mert el voltak válva. Csupán ezért is kifizettem közel 1000Ft-ot. Jelenleg is tart a cipőjavítás óta, és amióta használhatóvá tetettem, nagyon jó célt szolgált a kisfiamnak az oviba. Imádta, mert igen kényelmes, a tépőzár miatt könnyen kezelhető. Bőven kiszolgál még több kisgyermeket is. A leírt és javított hibák tükrében szeretettel ajánlom, mert tényleg egyben van, és nincs leamortizálva, mint ahogy a leírtak alapján tűnik. Igyekeztem fotózni a hibákat, remélem minden látható.
belső talphossz: 17-17, 5cm           teljes talphossz: 20cm
 
Beleírt méret szerint 28-as és 17cm belső talphossz.
 
Nézz körül az aukcióm között, hátha találsz olyat, amit régóta keresel. Kellemes böngészést kívánok mindenkinek!
Licitet nem törlök!
3 vagy annál több termék vásárlása esetén kikiáltási áron számolom a termékeket!
Banki adatok: OTP


Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2011-07-20 17:50
. Nike bőr sportcipő 26-27 - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Fontos